Kategorie
 
 
 
 
 
Pondělí, 20 dubna 2020
Waragod jako vylepšený Armysector

Znáte ty momenty v životě, když zjistíte, že jste dosáhli maximum? Není se už kde posunout, ztratili jste nápady a většina aktivit Vám už nedává smysl? Hlavu vzhůru! Proč toto všechno píšeme? Neboť jsme narazili na opačný problém. Máme mnoho nápadů, myšlenek, v noci se budíme s tím že jsme dostali skvělý nápad, prostě naše práce je naším posláním a baví nás to, co děláme. Jsme rádi že Vám můžeme zanedlouho představit naše nové nápady, změny a vylepšení ze kterých budete mít užitek právě VY! Předtím však dovolte nám v krátkosti představit náš příběh, kde jsme začínali, jaký jsme nyní a jaký chceme být ...

Jaký jsme byli?

Znáte ty pohádkové příběhy úspěšných, velkých a bohatých firem, které byly ve svých začátcích malé, nerozvinuté a garážové firmy? Ano! I příběh Armysectoru byl takový a začal se psát v roce 2011. Začínali jsme jako dva mladí a odhodlaní parťáci, kteří své prodejní aktivity začínaly na nejznámějším slovenském prodejním portálu Bazoš. Objednávky našich zákazníků jsme pracně nosili na poštu. Říkáte si wow? A to není všechno, přečtěte si příběh naší cesty ...

2013 - na OpenSource platformě jsme si vlastnoručně vytvořili náš první e-shop, na který jsme byli opravdu hrdí!

2014 - skladové prostory jsme provozovali u kolegu Ondřeje ve sklepě.

2015/2016 - stěhovali jsme se do větší sklepa ke jinému kolegovi a na přelomu těchto let přišlo uvědomění si malých skladových prostor, což mělo za následek stěhování se do větších prostor na Bratislavskou 9 v Nitře

2016 - naše první marketingové aktivity byly zahájeny v roce 2016 a toto období lze považovat za zrod většího e-commerce byznysu v rodné Nitře. Tento rok byl podobně i časem expanze do České republiky.

Rok 2017 přinesl vlnu expanze do Madarska, kde si náš sortiment zákazníci ihned oblíbili a dosud jsme jednotku na trhu.

 

 

Jaký jsme?

2018 rok byl obdobím, kdy se chléb začal lámat ještě více a v Armysectoru jsme se zaměřili na různé marketingové aktivity od PPC reklam, FB reklam až po email marketing.

Rok 2019 začal vstupem na nevyzpytatelný a neprobádaný rumunský trh. Tento krok jsme s odstupem času vyhodnotili jako vynikající investici a pokračujeme dále ...

V tomto období začínáme narážet na vlastní limity a pohrávat se s myšlenkou rozšíření jako produktového portfolia, tak i skladových zásob, interního marketingového týmu a nového brandu. V tomto období se začal rodit sen vlastní značky a podnikáme příslušné kroky abychom v naší firmě probudili ducha Waragoda.

 

Jaký budeme?

To ukáže až čas a zákazníci! Nebo?! ...

Waragod bude provázet zákazníka celým nákupním procesem od první návštěvy až po objednávku a následném užití si svého produktu.

Waragod bude symbolizovat kvalitní zákaznickou podporu, která nezná slova nedá se / nevím, ale zejména bude bude prezentovat zcela novou značku oblečení Waragod nějaky, který Vám představíme už zanedlouho.

Waragod bude ten, který bude Vás, našich zákazníků podněcovat k prekovávaniu a poznávání vlastních limitů.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze